A település és térségmarketing iránt érdeklődők számára idén 4. alkalommal írta ki a Miskolci Egyetem Gazdaságtudományi Karának Marketing Intézete az alábbi pályázatot.

www.marketing-turizmus.hu/varosmarketing

A munka három feladatból áll:

  •  A 3 fős hallgatói szakmai team felállítása.

  • Egy településnek az alábbi listából való kiválasztása és a település vezetés támogatásának a megszerzése, hogy a 3 fős szakmai csapatunk munkáját szívesen veszi és az eredmények hasznosítására nyitott. (A településlista – a közeli jelentkezési határidő ellenére – még nem teljes, így bárki behozhat olyan új települést, ahol szívesen veszik, ha hallgatók foglalkoznak a várossal.)

  • A feladat kiírás szerint a kiválasztott település marketing tervének az elkészítése. 

Korábban, hallgatói minőségben ezen a pályázaton sikeresen indultak Kápolnai Zsombor és Takács László doktoranduszaink. Tőlük számos gyakorlati tanácsot lehet kérni.

Választható települések: 

Abony, Bácsalmás, Bp. III. VIII. és XIII. kerület, Cégénydányád, Gyomaendrőd, Győr, Gyula, Hajdúböszörmény, Hajdúnánás, Hódmezővásárhely, Kazincbarcika, Lébény, Mezőkovácsháza, Miskolc, Mohács, Ózd, Pécs, Putnok, Sümeg, Szentendre, Szentes, Szikszó, Újfehértó, Zirc

 

Jó fejtörést és sikeres pályázást kívánok!

Schwertner János

A weboldal létrehozásában közreműködött az ELTE Térinformatika Műhely, a sablonért köszönet az a4joomla.com csapatának!
A weboldalt gondozták: Ónodi Zsolt (2011-2015), Zsom Brigitta (2011-2012), Szentpáli Áron (2013-2015), Palaczki Botond (2015-), Berki Márton (2015-), Tolnai Gábor (2015-)
Társadalom- és Gazdaságföldrajzi Tanszék©, 2018